Bob Bloom komt donderdag 14 oktober naar Nederland.

Bob Bloom is een internationale autoriteit op het gebied van groei van organisaties. Als ondernemer maakte hij van een klein reclamebureau een grote Amerikaanse speler en als CEO van Publicis Worldwide was hij verantwoordelijk voor een jaarlijkse omzet van US$ 4,6 miljard. Zijn klanten waren BMW, L’Oreal, Nestle’, TGI Friday’s, Whirlpool en T-Mobile. Hij schreef twee boeken: The Inside Advantage en eerder dit jaar The New Experts.
Lees verder


7 manieren om online betalingen af te handelen

Als u een webwinkel of andere online bestelmogelijkheid opzet, dan onderkent u de behoefte bij de klant om 24 uur per dag, 7 dagen per week zijn aankopen te doen zonder hiervoor de deur uit te hoeven. E-commerce is met name interessant als u het besteltraject zo eenvoudig mogelijk maakt. Een belangrijke schakel hierin is de betalingstransactie.
Lees verder


Waarom lopen klanten weg?

Waarom lopen klanten weg bij organisaties (onderzoek DOOR)?
• 92% omdat ze onvoldoende aandacht kregen;
• 86% omdat ze gebrek aan initiatief bemerkten;
• 81% omdat men afspraken niet is nagekomen;
• 77% omdat er ondeskundig werd gehandeld;
• 76% omdat men onvoldoende werd geholpen;
• 68% omdat men zich oneerlijk behandeld voelde;
• 17% omdat er sprak was van onjuiste prijs/kwaliteitsverhouding. Lees verder