Terug naar overzicht

Bob Bloom komt donderdag 14 oktober naar Nederland.

Bob Bloom is een internationale autoriteit op het gebied van groei van organisaties. Als ondernemer maakte hij van een klein reclamebureau een grote Amerikaanse speler en als CEO van Publicis Worldwide was hij verantwoordelijk voor een jaarlijkse omzet van US$ 4,6 miljard. Zijn klanten waren BMW, L’Oreal, Nestle’, TGI Friday’s, Whirlpool en T-Mobile. Hij schreef twee boeken: The Inside Advantage en eerder dit jaar The New Experts.

Da’s mooi. Wat moet ik daar mee?

We hebben onverwacht Bob Bloom kunnen strikken voor een interactieve workshop in Nederland op donderdag 14 oktober. Bob helpt je dan met het aanscherpen van je doelgroep (de kernklanten), je propositie (ongewone aanbod) en de overtuigingsstrategie om je kernklanten je ongewone aanbod te laten kopen. Een belangrijke rol spelen daarbij de microconversies waarmee je vertrouwen wint en leads converteert naar klanten. Ik heb Bob nu twee keer gezien in de VS en waardeer zijn energieke en interactieve workshop met veel aansprekende voorbeelden en de mogelijkheid om daar direct aan te werken.

En wat is er zo uniek?

Twee zaken zijn superuniek:
inspirerend leren — een uitgelezen kans om Bob Bloom aan het werk te zien en daarvan te leren. Juist in deze tijd is het nodig dat iedereen zich beseft dat groei van organisaties komt uit aandacht voor klanten.
laag tarief: wij hebben de prijs superlaag kunnen houden. Slechts € 395 per persoon. Omdat het zinvol is om je gehele klantenteam mee te nemen, moedigen wij dat aan: een speciaal tarief van € 295 per persoon als u 3 of meer personen inschrijft. Tarieven zijn excl. 19% BTW en inclusief koffie, thee en lunch.

Meer informatie tref je hier aan.

Maar ik ben zo druk!

Ja, dat kent iedereen! Wij ook! Maar… door nu 1 dag te investeren, zul je effectiever zijn in het werven en bedienen van klanten. Wij zien regelmatig dat dit 10% tijd scheelt. Maar 10% Bij 200 werkdagen in een jaar is dat 20 dagen. Met 1 dag investeren speelt u vele dagen vrij.

Dus mocht je na je zomervakantie toe zijn aan inspiratie om te groeien — dit is je kans.