Knuffel de klant
U kent vast de voorbeelden dat aan een nieuwe klant meer aandacht wordt besteed dan een bestaande, trouwe klant. Weinig bedrijven steken extra geld en tijd in relatiebeheer, terwijl het werven van nieuwe klanten veel duurder is.
In het huidige tijdperk is klantbehoud van essentieel belang en moeten bedrijven creatief zijn om klanten en omzet vast te houden. De klant knuffelen is een uitstekende manier om dat te bereiken!
Klantknuffelen is geen trucje maar een bewezen filosofie. Het is een ‘way of life’, een continue gedachte om klantenverwachtingen te overtreffen. Om altijd iets extra’s te doen. Knuffel de Klant is een eenvoudige, zeer succesvolle manier om klanten voor u te winnen.
Bij Knuffel de Klant staat persoonlijke en verrassende klantaandacht centraal om klanten enthousiast te maken. Geen tevreden klant, maar een enthousiaste klant die als ambassadeur uw bedrijf wil promoten.
Binnenkort komt er een nieuw boek uit dat gaat over het Knuffelen van Klanten. Indien u ervaring heeft dan kunt u een bijdrage leveren aan dit boek! Deel uw ervaringen en voorbeelden van activiteiten waarmee u de relatie met de klant verassend laat ontwikkelen. Stuur een korte omschrijving naar ik@knuffeldeklant.nl of plaats uw reactie op het Knuffel Forum.